10.21

hej, Emelie här! Vid kvart över åtta åkte jag till tandläkaren. Det gick bra, men jag skulle fundera över sommaren om jag ville dra ut någon tand, eftersom det är lite trångt. Men jag vet inte, är rädd för att sprutan ska göra för ont! :/

Nu
har jag och Kajsa precis kollat på "Sommarlov" och vid tre ska vi till stallet, har ju Magic idag. Så det ska bli väldigt kul att rida han, har tänkt kör lite dressyr om värmen tillåter. Det är jätte varmt och han är svart, så jag får se vad han orkar. :)

Direkt
efter stallet ska jag bara hem och göra mig i ordning sen ska jag ner till Jonna och Maja vi ska ju tälta idag. Jag vet inte vad jag ska ha med mig än, behöver man varma kläder? :)

Vi hörs ♥


bild sen förra sommaren..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0