uuppssss....

hahah sorry mina damer [och herrar?] har glömt av den här bloggen lite. Men i alla fall, sen igår har varit i stugan med kusinerna och sånt. Och nu på kvällen blev det en tur till sandared. Kom hem precis, hade jätte roligt och det var blev var ju lite flummigt om man säger så emmie...haha....♥
jaja men tänkte berätta vad som händer nu i veckan och nästa:
imorgon: mina andra kusiner kommer hit och kanske är med någon kompis på förmiddagen...♥
måndag: chirreK och eve ♥
tisdag: tältning med min godingar, emelie&jonna. ♥
onsdag: är med dom antagligen, om dom inte har tröttnat på mig hahaahah ♥
tordag: kanske emmie ♥
sen vet jag inte...vad ska ni göra?
kram maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0