v. 26

Hej! Nu har jag kommit hem från en jätte mysig helg i varberg. Idag så har jag varit ute och gått en lååångpromenad med en hund som heter Bonzo, han som äger han är sjuk så jag tog det i stållet. Sen har vi fiskat krabber och sånt mysigt. :)

Tänkte visa hur min vecka ser ut (v.26)

Måndag: Wanda
Tisdag: Tandläkaren + rida Magic + tälta med Maja och Jonna!! ♥
Onsdag: Antagligen så är jag med Maja och Jonna (vi går ju inte hem direkt, haha)
Torsdag: Ha Aniara + rida ut
Fredag: Venne
Lördag: Venne (hehe)
Söndag Wanda + jag och Jonna åker med Maja till hennes stuga i kullsvik!!!!!! ♥


nu ska jag ut i det fina vädret ♥


Kommentarer
Postat av: MarieeMarie

Haha, hur ska hästen få plats ??? Wanda är väl en häst ?

2011-06-26 @ 20:55:23
URL: http://pixture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0